top of page
 054-7794577
  • Facebook
  • LinkedIn

ייעוץ ארגוני

אני יועצת ארגונית, מנחה ומאמנת המלווה ב-25 השנים האחרונות קשת רחבה של ארגונים. אני יודעת איך עובדים ארגונים ומה הם האתגרים העומדים לפני מנהלים בארגונים. הניסיון הרב שצברתי, ביחד עם כשרון האבחון ויכולת ההנחיה והאימון,

מבטיחים ראייה ארגונית מקיפה ומנוסה.​

ייעוץ ארגוני הוא תהליך מובנה שנועד לפתח ארגונים במטרה להגביר את האפקטיביות שלהם ולסייע למנהליהם בהשגת המטרות הרצויות להם.


פיתוח ארגוני מתמקד בהיבטים שונים של חיי הארגון, ובעיקר תרבות הניהול בארגון, הערכים המנחים אותו, המערכות הפועלות בארגון והתנהגות העובדים במערכות אלה.


מטרת הייעוץ הארגוני היא ללוות תהליכים במערכות שבהן אנשים חיים ועובדים ביחד, זה לצד זה, לתועלתם ההדדית ולרווחתם. מטרת הפיתוח הארגוני היא להגדיל את האפקטיביות והבריאות הארגונית באמצעות התערבויות מתוכננות ביחסים בתוך הארגון עצמו ובפעילויותיו של הארגון. 


על פי רוב, פיתוח ארגוני נדרש כאשר ארגון עובר תהליכי שינוי, הן תהליכי צמיחה או התרחבות  והן תהליכי הצטמצמות.

הייעוץ הארגוני תומך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית, שבה הארגון נדרש להגביר בהתמדה את יכולותיו ואת כושר הסתגלותו; למעשה, כל ארגון נמצא תמיד בתהליכי שינוי. תהליך הייעוץ נועד לעזור לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח, תוך שהוא מצמיח את העובדים.


בעידן עתיר הידע הולכת ומתבססת ההבנה שהצלחתו של הארגון תלויה ברווחת העובדים בו, הנדרשים להפעיל יכולות אינטלקטואליות ורגשיות מפותחות כדי להשיג את מטרות הארגון.

 

תפקיד היועץ הארגוני הוא לסייע למנהלים בארגון להבין ולהגדיר את מטרותיו בסביבה שבה הוא פועל, על מנת להתמודד עם האתגרים הניהוליים והארגוניים ולבחור את הדרך המיטבית להשגתם תוך שימור עובדים והנעתם ותוך מימוש פוטנציאל הצמיחה האישית.

  

אתה זה מה שאתה עושה ולא מה שאתה אומר שתעשה

1200px-TevaPharm.svg.png
bottom of page